۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

قارچ و پنیر ورقه (زرد ) و تخم مرغ (اینا)


آقا این قارچ و پنیر و تخم-مرغ کُلَن از بهترین خوراکیهای روی زمینن از نظر من .

خلاصه این که یه پنیر ورقه ( ازین زَردا، نه سفیدا ) در این سطح که کُل روی تخم مرغ رو بگیره، بعد کُلی قارچ ( در سطح این که حجمی که میگیره بیشتر از تخم-مرغ) ، بعد هم از وسط تا می کنه آدم کُل قضیه رو .

ما تو خونه سوسیس کالباس نداشتیم، وگرنه اونا اَم جواب میداد، با فلفل خورد شده ( ازون لاغر دِراز سبزا، به اونا چی میگَن ؟ )

خلاصه اینا !


منبع عکس : {+}

راستی من پیشنهاد میدم چیزی معرفی می کنید، در این سطح باشه که آدم بتونه تو خونه دُرُس کُنه، مثَلَن "توت فرنگی و خامه عسل" ترجیحن تا "آب گوشتِ برنجدار" .

۲ نظر:

  1. من امشب این رو درست کردم. توش پیازچه هم ریختم. پیازچه رو اگه با تخم مرغ قاطی کنی، خوشگل تر هم میشه. از تولیدم عکس هم دارم اما نمی دونم چی کارش کنم! خیلی خوشگل شده بود در ضمن!

    پاسخحذف
  2. قارج سرخ شده توی کره! من عاشقشم! با هر چی قاطی باشه مهم نیست. مهم طعم قارچ و کره شه!

    پاسخحذف